100% DISCREET

Vertrouwd & Anoniem

SUPERSNEL

Morgen Thuisbezorgd

Bestellen & Betalen

Verzending

  • Nederland: gratis boven €30,-
  • Nederland: verzendkosten €5,95 indien totaalbedrag onder €30,-
  • België: gratis boven €50,-
  • België: verzendkosten €7,50 indien totaalbedrag onder €50,-

Retour

Telefoon: 0345-638-606

Whatsapp: 0630-445-72

Mail: retour@123incontinentie.nl

Anoniem

  • 100% Discreet
  • Blanco doos
  • Discrete barcodelabel

Levertijd

Op werkdagen vóór 16:00 besteld:

  • Morgen discreet thuisbezorgd
  • Dankzij PostNL
  • Met Track & Trace

iDEAL

iDEAL is de online betaalmethode in Nederland. Het is veilig, vertrouwd en makkelijk. U hoeft zich niet te registeren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers dan kunt u direct met iDEAL betalen.

Betalen met iDEAL is gratis, speciaal voor u.

Bancontact/MisterCash (België)

Woont u in België? Dan kiest u bij het afrekenen voor Bancontact/MisterCash.

Betalen met Bancontact/MisterCash is gratis, speciaal voor u.

Achteraf Betalen

Achteraf Betalen kost u €20 extra bovenop uw bestelling. U dient deze €20 vooraf te betalen.

Achteraf Betalen is niet gratis.

Garantie

Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop en met het materiaal. Wij doen er alles aan om de beste service te bieden, dus leveren wij alleen A-Merken. U heeft altijd recht op een nieuwe levering indien de inhoud of doos beschadigd is.

U bent tevens wel verplicht om binnen 2 maanden dit te melden bij ons. Zodra u zich binnen de garantietermijn van 2 maanden heeft gemeld bij ons, zijn wij altijd bereid om alles kosteloos naar wens uit te voeren.

Klachten

Klacht over een product:

Wij hebben ons assortiment zorgvuldig samengesteld om teleurstelling over de kwaliteit van onze producten te voorkomen. Wij werken dan ook uitsluitend met bekende A-merken met goede garantievoorwaarden. Bent u toch ontevreden over een product laat het ons weten via info@123incontinentie.nl. U ontvangt binnen 48 uur een bevestiging en hopelijk direct een oplossing.

Klacht over onze dienstverlening:

Service staat bij ons op nummer 1. Discreet leveren staat bij ons op nummer 2. Prijs/Kwaliteit staat bij ons op nummer 3. Dit maakt ons de nummer 1, 2 en 3 in incontinentie. Mocht u niet tevreden zijn met onze service? Wij horen het graag via info@123incontinentie.nl. U ontvangt binnen 48 uur een bevestiging en hopelijk direct een oplossing.

Afhandeling klacht binnen 48-uur:

Wij zullen uw klacht binnen 48-uur na ontvangst beantwoorden, afhandelen en direct proberen op te lossen. Mocht dit meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan binnen 14 dagen na ontvangst op de hoogte stellen.

Bemiddeling Stichting Webshop Keurmerk:

U kunt ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij 123incontinentie.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid  om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Herroepingsrecht

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.